En vecka har gatt !!

Nu sitter Johan vid datorn och da maste jag starta med att beratta om mina golfupplevelser. Jag har varit pa Black Mountain och pa Lake View och spelat sa har langt.
For en golfnord som mig sa ar detta paradiset.
Black Mountain var helt sanslos. Fairway var ned klippta till 0.5 mm och greenerna 0.2 mm !!!!!!!!!!!!
Stimpen matte 11 !!!!!!!!!!
Lake View var inte lika bra men mycket svarspelad.
Jag har filmat och tagit en hel del kort som vi kan se pa over en whiskey nar vi kommer hem.

Nu var det skiftbyteutanfor cafet.
Hej! Eva har:
Idag har jag och barnen legat vid var pool,drukit kaffe med grannarna.En ny famlij bredvid oss med 2 killar 6 o 8 ar.Det finns mycket dumt att lara av dessa tva.Speciellt vid polen ,hur man kan dyka o simma lange under vattnet.Ojoj!
De heter David o Andreas.Pa andra sidan bor en Albin 6 ar.Kul med kompisar.
Ida langtar efter sina tjejkompisar pa dagis.Lisa.Ellen o Thelma.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Halloj! Låter som ni har de väldans bra därborta!! Golfpratet förstår inte ja sådär jättemycket av, men de låter som de var till belåtenhet ;) Å vad gällande poolen.. ska nog inte säga nåt till mormor skratt



Kramar

2010-01-25 @ 16:49:21
URL: http://inva.blogg.se/
Postat av: Woods

Sluta omedelbart blogga om golf o bad i varmt väder, det intresserar oss inte.

Vi har det bättre här med -12 grader, permafrost och snöfall på ingående.

Har ni inte varit på nån sån där intressant asiatisk pingis o cigarrshow ni kan berätta om?



Ps Elin hälsar

2010-01-25 @ 23:36:43
Postat av: Carolyn

Worlds best fika "Hotel Sofitel Hua-hin" afternoon tea 16-18.Go och prova!!!!!

2010-01-27 @ 11:00:19
Postat av: Åsa

Hejhej! Allt bra med er hoppas jag! Tänkte bara tala om att vi har haft världens snöfall hela eftermiddagen och att det resulterade i nästan 2 decimeter BLÖT snö på uppfarten. Känns det ännu bättre där borta nu? ;) haha

2010-01-27 @ 21:36:48
URL: http://inva.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej på er !!! men blir såååå avundsjuk när man läser vad gött ni har det, måste vara helt underbart att bara ta dagen som den kommer och för barnen att bada hela dagarna, Här snöar det och man skrapar rutorna på mornarna när man ska till jobbet...ha det gött och hälsa familjen.

Många kramar Maria.K

2010-01-27 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0